Avatar billede levinuet Nybegynder
03. marts 2011 - 18:17 Der er 4 kommentarer

Telefon kontakt

Hej jeg vil spørge om der er nogen der kan hjælpe mig med at lave en website over telefonen? :) altså at jeg ringe til dem! :)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
03. marts 2011 - 18:45 #1
Okay, skal lige være sikker på at jeg har forstået dit spørgsmål korrekt.
Du ved ikke hvordan man laver en hjemmeside el. hvordan man bruger nogle af de forskellige programmer der kan benyttes til formålet.
Du vil derefter gerne ringe til en person som over telefonen forklare dig hvordan du gør.

Er det korrekt forstået?
Avatar billede levinuet Nybegynder
03. marts 2011 - 19:13 #2
altså jeg er i gang med at lære noget om det der kode sprog! :) og jeg har nogen gratis programmer da jeg ikke har råd til at bruge 7000 på photoshop cs5
Det jeg gerne vil havde hjælp til er lidt kode sproget og så er det programerne! :)

og ja vil gerne ringe til en person der kan hjælpe mig lidt! :)
Avatar billede bonde10 Nybegynder
30. marts 2011 - 14:24 #3
Du kan godt ringe til mig over skype.. Mit skype er valdemar_bonde
Avatar billede zerocrash Nybegynder
09. juli 2011 - 23:39 #4
Mon ikke denne burde lukkes?