Avatar billede cosmo21 Novice
01. marts 2011 - 19:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blækpatroner - hvor de billigst

Hej alle

Jeg søger her al den viden i måtte have på hvor man kan købe billige blækpatroner til hjemmeprintere. Har en Deskjet 2400 ældre sag men super billedkvalitet trods den er oppe mod tiden :-)

Det må meget gerne være en tysk hjemmeside i kan anbefale, ved jo at man kan købe en del billigt dernede (bl.a. Tomme CD/DVD skiver m.v.)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2011 - 20:04 #1
gratis?
http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=208&LangNo=45&gclid=CNuYgZyHrqcCFcRG3godxlf1Cg
du skal bare flytte og skifte navn en gang i mellem...
Avatar billede richardjensen Seniormester
01. marts 2011 - 21:17 #2
Hvis du vil have ulejligheden,er det billigste nok at købe blæk ismå flasker og selv fylde i patronerne.
Avatar billede fatterikk Nybegynder
02. marts 2011 - 14:50 #3
Jeg har brugt Nordicink gennem flere år til mine Canon printere,
jeg ved ikke om han er billigst med HP ellers prøv Billigmedien.de.

http://www.nordic-ink.dk/deskjet-serie-deskjet-d2400-c-585_287_289_1610_1596.html