Avatar billede brianjoe Nybegynder
26. februar 2011 - 04:06 Der er 3 kommentarer

Musik på hjemmesiden?

Hej alle

Jeg er i gang med et projekt hvor der skal indgå musik på hjemmesiden. - Bare rolig, brugerne der skal komme på siden, ved godt at der vil være musik :)

Det skal være sådan at jeg kan lave en playlist jeg har adgang til, og ikke andre. Brugerne skal kun kunne høre musikken, intet andet.

Er det på nogen måde muligt? Jeg formoder det er noget JavaScript hvis det skal kunne lade sig gøre?

På forhånd tak :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. februar 2011 - 08:43 #1
Hvad med noget ala: http://flash-mp3-player.net/
Avatar billede brianjoe Nybegynder
26. februar 2011 - 14:51 #2
Hej Jakob, jeg har ikke fået udtryk mig godt nok i mit indlæg kan jeg se nu.

Jeg ser nemlig at det helst skal streames (tror jeg?) da folk skal høre det samme musik på samme tid og ikke have muligheden for at trykke på Play Stop og Pause. Vel en form for "gemt" radio på siden?

Hmm, jeg tror den bliver svær den her :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. februar 2011 - 16:57 #3
Så du er vel ude i en webversion af winamp eller lign.
Først skal du have fingre i noget streamning software ala shoutcast.