Avatar billede NielsErikP Mester
25. februar 2011 - 12:03 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Windows Vista--Store kornet ikoner/opløsning/halv svensk halv dansk..

Hej..
Jeg kører windows Vista home preminum...
Har haft min computer til reparation, nu for anden gang..
Da den kom hjem og jeg havde fået windows op at køre med de fleste opdateringer...Viste det sig at alt var dobelt størrelse at se på end før reparationen.. Jeg tror det bare har noget med opløsningen at gøre...
Nogen der ved, hvor og hvordan man ændrer den i Windows vista home preminum..???
Og så da den lige var kommet fra rep. blev jeg spurgt om jeg ville have windows på dansk i opstarten.. jeg sagde selvfølgelig ja... Men de halve af menuerne er på svensk...Nogen der ved hvad man gør ved det...
Det oprindelige windows vista jeg købte computeren med var windows vista home preminum 64 bit... nogen der ved hvor man ser om det stadig er 64 bit.

Håber der er nogen med lidt hjælp her..!!

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2011 - 12:52 #1
Mht til Ikoner højreklik på skrivebord og vælg vis. visning af bit højreklik på Computer og vælg Egenskaber, se under System
Avatar billede NielsErikP Mester
25. februar 2011 - 23:05 #2
Hej Snif12...
Tak mht. til ikoner og bit system...Vil lige vente og se om der er nogen der kommer med indlæg mht. Halvdelen af menuerne er svenske...Kunne også ifølge dit råd mht. system se at hotlinen er en svensk afd.... Vil gerne vide det da det handler om om jeg skal bede butikken, hvor jeg købte computeren om en NY dansk Windows udgave.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. marts 2011 - 23:14 #3
Om det er 64 bit kan du se under Start -> højreklik på "Computer" -> egenskaber -> Systemtype

Hvis det efter reperation er blevet svensk / dansk så ville jeg kontakte dem der har reperaret computuren, det burde du jo ikke skulle bøvle med.
Avatar billede NielsErikP Mester
05. marts 2011 - 23:37 #4
Hej...

Det er et 64 bit system...Tak for måden at tjekke det på.
Nej...Det var jo også lidt det jeg tænkte at jeg ikke burde bøvle med.. Tak for inspirationen. Jeg kontakter Bilka.
Snif12 og HeinzDmx læg begge et svar og i deler pointene.
Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. marts 2011 - 23:51 #5
Jeg lægger et svar.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 07:33 #6
OK
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 07:38 #7
#3 Hvorfor gentager du hvad jeg har skrevet i #1
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
06. marts 2011 - 10:22 #8
Fordi jeg ikke forstod det var det og troede det kun var om ikoner
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 11:24 #9
8# OK
Avatar billede NielsErikP Mester
06. marts 2011 - 11:43 #10
Hej..
Slagsmålet må i selv tage..
Jeg afgør jeg fik hjælp af jer begge, derfor deler i..

Take Care..!!
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 12:06 #11
#10 Det er ikke et slagsmål kun et spørgsmål LOL.