Avatar billede Hasse1988 Nybegynder
21. februar 2011 - 18:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ustabil forbindelse

Jeg har en stationær pc som jeg netop har forsøgt at få på mit trådløse netværk ved at købe en TRENDnet Wireless N Speed USB adaptor.. Kan godt komme på nettet men det er meget ustabilt.. Jeg ved ikke det store om trådløst netværk, men hvis jeg åbner status'en for forbindelsen så kan jeg se at hastigheden svinger op og ned imellem 45, 60, 90 og 120 mbps.. og hvis jeg åbner det samme på min bærbare ligger den helt stabilt på 150 mbps..
Der er nok nogen derude der har en idé til hva problemet kan være??  :D
22. februar 2011 - 06:46 #1
Velkommen til E. ...

Hvis muligt så skift KANAL på ROUTEREN!

Der kan være forstyrelser fra andre trådløse enheder i nærheden...
Avatar billede Hasse1988 Nybegynder
06. marts 2011 - 15:16 #2
så vidt jeg kan se hjalp det.. nu virker det til at der er noget bedre forbindelse :) tak for hjælpen..
06. marts 2011 - 15:26 #3
Ping...

Herved lagt et [svar]...

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4