Avatar billede davidchristensen Praktikant
29. juli 2001 - 20:15 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Nyt emne: Neurale netværk

Hejsa. :-)

Jeg kom herind for at finde noget om neurale netværk og kunstig intelligens, men kunne ikke finde noget som sådan. Jeg lagde så et spørgsmål ud om der var nogle andre der vidste noget om emnet; og det var der! Ihvertfald var der folk der synes det lyder spændende. Se selv: http://www.eksperten.dk/spm/93126

Nu er det så jeg tager initiativ til at spørge om I kunne åbne et nyt emne eller ny kategori her på Eksperten, så så mange som muligt kan være med? :-)

Håber på at komme til at høre fra jer.

-David Christensen
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 20:17 #1
Synes jeg lyder som en god idé :-)
Avatar billede poull Nybegynder
29. juli 2001 - 20:23 #2
Jo det kunne også være en måde at få hjælp inden for området.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 20:28 #3
jeg tilslutter mig forslaget.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
29. juli 2001 - 20:29 #4
Jeg er med på det her forslag.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 21:25 #5
Der er kommet mange nye forslag til kategorier, fordi vi \"lukkede\" nogle få igennem, og det var ikke meningen, at det skulle føre til en total opdatering allerede nu, hvilket kan synes naivt.

Vi laver en samlet opdatering, hvor forslagskassen bliver helt åben, så I må desværre vente, beklager.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. juli 2001 - 21:29 #6
øv. >>> er der ikke nogen der strikker en side sammen så (indtil kategorien kommer.)
Avatar billede davidchristensen Praktikant
30. oktober 2001 - 12:47 #7
Er folk forøvrigt stadigvæk interesserede? :-) For så er det da vist på tide at vi får gjort noget ved det nu.. *S*

David
-
Avatar billede poull Nybegynder
30. oktober 2001 - 22:12 #8
Jo, men det dur ikke at gøre det via eksperten, tror jeg ?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
30. oktober 2001 - 22:19 #9
Det er rigtigt.. Æhm, jamn, hvad skal vi have så det vil fungerer så?

Nogen forslag?

Avatar billede poull Nybegynder
31. oktober 2001 - 11:14 #10
jeg havde tænkt op noget som et skakspil eller sådan noget, men det ved jeg ikke om det er for kompliceret.
Avatar billede davidchristensen Praktikant
31. oktober 2001 - 11:26 #11
Jeg tror nu mere det er lidt for kedeligt.. :-) Jeg havde tænkt at lave et program man kunne snakke til - og som så kunne lære at svare een igen. :-) Ambitionerne fejler ik noget.. :-)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
31. oktober 2001 - 17:10 #12
eller et der laver kaffe og bliver bedre og bedre til det (med et tilsluttet kamera der iagttager mig drikke kaffen.....)
Avatar billede davidchristensen Praktikant
31. oktober 2001 - 17:25 #13
Under alle omstændigheder skal vi jo starte et sted.. Véd ik lige hvor..
Avatar billede poull Nybegynder
01. november 2001 - 09:02 #14
Jeg har tror det er for svært med stemmegenkendelse!
Avatar billede davidchristensen Praktikant
08. september 2002 - 15:51 #15
Om det er bølgelængder optaget med en mikrofon eller kombinationer på en skakbræt er vel i princippet det samme.. Det gælder vel om at lave en matrix-database der kan genkende nogle mønstre og referere til en database der indeholder alle valid stemmekomandoer.. Mon ikke det vil handle om at snakke en hel masse til den og give den en masse input den så kan flette et "mønster" over..? :)
Avatar billede davidchristensen Praktikant
17. januar 2003 - 01:15 #16
Er her nogen endnu eller er gnisten røget lidt med årene..? :)