Avatar billede Enrique Nybegynder
19. februar 2011 - 18:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows kan ikke finde program files mappen

Hej, jeg har et problem med windows, tror at mit virus program hat slettet min mappe som hedder program files. og nu kan jeg ikke gå på nettet. jeg har prøvet at få sendt IE installsion fil og fire fox men begge viser denne fejl.

http://uploadpic.org/view-pic.php?img=141704

har også prøvet at lave en windows repair.

bruger win7

håber i kan hjælpe..

mvh
Henrik
Avatar billede Enrique Nybegynder
19. februar 2011 - 18:33 #1
ej  nu virker det sku :D kostede lige 4timer... hvordan sletter jeg så dette her?
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 18:36 #2
Man kan ikke slette indlæg, men du kan lukke spørgsmål ved at lægge et svar og så acceptere det ;)
Avatar billede Enrique Nybegynder
20. februar 2011 - 08:36 #3
prut må være det rigitg svar..