Avatar billede Kasper1986 Nybegynder
18. februar 2011 - 13:00 Der er 6 kommentarer

Video der afspille når man går ind på sin website

HEJ,
jeg har lavet en intro video til min website "kommer snart/under udvikling")

den er på 30 sek.
det jeg søger af :
hvordan jeg uploader den til mit web hoast da det er en større fil.

hvordan jeg for den til at afspille derinden.

hvordan jeg for den til at afspille med det samme når personer rammer hjemmesiden.

jeg ønsker ikke at man skal kunne se afspilleren som viser video klippet og jeg ønsker heller ikke at, man kan styre klippet da det er en intro til "kommer snar"

hvis der skal bruges software skal det helst være shareware/freeware.

Håber at der en der kan hjælpe med en løsning på professionel (:
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. februar 2011 - 13:02 #1
Du vil aldrig kunne bestemme 100%.
Men du kunne overveje at anvende en flashplayer, som de bruger på youtube.

FlowPlayer
JW Player

Og så skal du have konverteret din video til flv eller andet format, som de 2 playere understøtter.
Avatar billede Kasper1986 Nybegynder
18. februar 2011 - 13:11 #2
er programmet der afspiller filen væk ?
mit convertering program kan ikke covertere den om til en flv i fuld skærm, kender du et program der kan uden at gå på kompromi med kvaliteten ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. februar 2011 - 13:15 #3
Hvilket program tænker du på ?
Windows MediaPlayer i Internet Explorer ?
Avatar billede Kasper1986 Nybegynder
18. februar 2011 - 13:48 #4
tænker ikke på nogen særlige, jeg ønsker bare ikke nogen video frame når den afspiller, selvfølig med udtagelse af internet explore
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. februar 2011 - 14:13 #5
Du kunne lave selve videoen i en flash fil ?
Avatar billede Kasper1986 Nybegynder
18. februar 2011 - 19:46 #6
det kan jeg desvære ikke fordi det er en ikke flash fil der er lavet i fotoshop som jeg har klippet i og passet til, men jeg vil lige prøve med et par forskellige converteringere for at se om jeg kan få det i en flash fil i en bedre kvalitet også vender jeg lige tilbage, måske bliver det først mandag da jeg har lidt travlt i weekenden.