Avatar billede rasm7851 Nybegynder
18. februar 2011 - 12:34 Der er 3 kommentarer

Ny Bærbar

Hej

Jeg er en dreng på 15 år og kunne godt tænke mig en ny bærbær men ved ikke helt hvad det skal være for en, håber i kunne hjælpe mig.

Jeg kunne godt tænke min at man kunne spille call of duty black ops på den. Jeg vil bruge den mest til skole brug men det kræver jo ikke så meget. Jeg jeg højest bruger 7000 kroner på den. Håber du kan hjælpe mig.

Rasmus
Avatar billede Blandy Praktikant
18. februar 2011 - 13:33 #1
Det er måske lige konfirmations-pengene der skal brændes af der hva? :-)

Altså alle bærbare kan i princippet bruges til skolebrug. Det er noget helt andet hvis den skal kunne game.

Her er et par bud:

Sony VAIO E Series VPC-EB3Z1E/BQ
ASUS N53JG SX214V

Men kommer igen meget an på hvad du ellers vil have i den bærbar.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. februar 2011 - 13:39 #2
http://www.datatid.dk/top-5-bedste-baerbare-under-6000-kr
til skole er ca 13" skærm nemmest at håndtere - til spil vil du hellere have ca 15".
Avatar billede rasm7851 Nybegynder
18. februar 2011 - 15:04 #3
Hej Blandy
Jeg kunne godt tænke mig en stærk bærbar som skal kunne klare de nye spil der kommer så den ikke så hurtig skal skrottes.
Jeg kunne godt tænke mig en med et flot design helst en HP