Avatar billede plippert Nybegynder
17. februar 2011 - 12:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Custom validering på www.emailmeform.com

Er der nogen der kender www.emailmeform.com som kan svare mig på, om man kan skrive sine egne valideringsbeskeder i systemet? Jeg kan ikke finde det... Jeg vil hellere end gerne opgradere til Plus plan...

Håber der er een der kender systemet, som ved noget.

Tak på forhånd :)
Avatar billede pstidsen Novice
17. februar 2011 - 12:14 #1
Hvis du er ude efter en kontaktformular, så er den her super nem, god og gratis: http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer-trin-php.php#kontaktformular

Hvis du bruger den så se: http://www.eksperten.dk/spm/931324
Avatar billede plippert Nybegynder
17. februar 2011 - 12:47 #2
den kan vist ikke helt det jeg har brug for - sorry.
emailmeform.com er et komplet formular-system, hvor man meget nemt opretter formularer med felter, moduler osv. Alle udfyldte formularer bliver gemt i database, og man kan eksportere data til ex. excel. Det eneste jkeg mangler i formularen, er at kunne oversætte validerings-teksterne... Har skrevet til deres support, men håbede, at der var noget der vidste det her og nu :)
Avatar billede plippert Nybegynder
04. marts 2011 - 12:17 #3
Lukker