Avatar billede vibyfyr Nybegynder
16. februar 2011 - 21:29 Der er 5 kommentarer

HP 4520s vil ikke starte op!

Hejsa,

Jeg har netop anskaffes mig en HP 4520s og den har kørt perfekt. Men her den anden ville den ikke starte op, men står bare at "windows indlæser filer" uden at den kommer videre. Har forsøgt i fejl sikret tilstand også uden held!

Den er altid bleve lukket korrekt ned og der er ikke installeret andet på den end dropbox.

Nogen der har en ide til hvordan jeg kan få den op at køre igen?

Flemming Bach
Bachs bogføring
bachsbog.dk
16. februar 2011 - 21:36 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede vibyfyr Nybegynder
16. februar 2011 - 21:54 #2
Sorry, det er windows 7.
16. februar 2011 - 22:00 #3
Kan du opstarte i "Fejlsikker Tilstand" ?
16. februar 2011 - 22:01 #4
Nå ja - det har du jo forsøgt ...
Avatar billede kimtheman Novice
17. februar 2011 - 00:51 #5
Kan det være en fejl på den ene ram block? Prøv at tage den ene ud og hjælper det ikke så prøv den anden (Hvis der alså er 2).

Hvad så hvis du prøver at boot fra en cd/ dvd kører den så videre?