Avatar billede Nepoznata Nybegynder
15. februar 2011 - 16:49 Der er 9 kommentarer

Firefox

Hvilken browser er det anbefalet at bruge? jeg bruger selv Mozilla firefox, men har hørt, at denne browser udelukkende skal bruges ved steaming.

Gør det en forskel hvilken browser der bliver brugt?

Jeg har afinstalleret explorer.
Avatar billede lzs Nybegynder
15. februar 2011 - 17:51 #1
Det kommer da an på så meget. Til nogle ting gør det en forskel, hvilken browser der bliver brugt og til andre ikke, men hvis du ikke har nogle problemer med firefox så behold da det, ellers så download crome og prøv det, det kan der da ikke ske noget ved.
Selv bruger jeg firefox privat og IE på arbejdet, da vi har en del ting, der kun fungerer i IE.
Avatar billede pstidsen Novice
16. februar 2011 - 17:43 #2
Jeg bruger Opera, det er hurtigst.
Avatar billede lzs Nybegynder
16. februar 2011 - 20:21 #3
pstidsen >> har du en test der beviser det?
Avatar billede pstidsen Novice
17. februar 2011 - 09:58 #4
Der er RIGTIG MEGET konkurrence om det. Google "hurtigste browser" og du så mange resultater. Jeg fandt denne artikel: http://www.pcworld.dk/art/10754 med et link til en test der viser hvilken browser som er hurtigst på DIN computer. Ved mig vandt Opera STORT, så Chrome, så firefox og så IE
Avatar billede lzs Nybegynder
17. februar 2011 - 11:55 #5
Umiddelbart laver det program der kun test i JavaScript så ved ikke lige hvor meget man kan bruge det til..
Avatar billede pstidsen Novice
17. februar 2011 - 12:12 #6
hmm ....
Avatar billede Jolleren14 Nybegynder
17. februar 2011 - 20:28 #7
Der er jo mange hurtige servers. Men de bedste jeg syntes er Google Chrome, og Safari.
Avatar billede pstidsen Novice
03. april 2011 - 14:48 #9
Hallo hallo?