Avatar billede malthelol Nybegynder
14. februar 2011 - 05:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

CPU kan den køre det her

heeeeeeeej

jeg ville bare lige høre om den her CPU kan køre næsten alle de nye spil den hedder AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ ved i om den kan det ????
14. februar 2011 - 08:24 #1
Ville nok opgradere den (:
Avatar billede Blandy Praktikant
14. februar 2011 - 08:35 #2
Når det kommer til spil og grafiske elementer, er det mest GPU'en det kommer an på. Dog har CPU'en også en væsentlig rolle. Hvis det ikke er tilstrækkelig med cpu til at kører OS, og baggrund systemer, så trækker det faktisk på GPU'ens performance.

Men den dual core vil være fin, hvis du har en tilstrækkelig stærk grafiksystem.
Avatar billede The_Buzz Novice
14. februar 2011 - 08:37 #3
Jeg er enig med Blandy i denne, den CPU burde sagtens kunne trække CryEngine 2 f.eks.

Men det er mere grafikkortet og ram der betyder noget i det tilfælde.
Avatar billede malthelol Nybegynder
14. februar 2011 - 12:12 #4
Okay tak :) men jeg syns bare det lagger lidt i call of duty og mit GTA IV og så tænker jeg om det kunne være med CPU jeg har et grafik kort der hedder gt 9600 512 mb DDR3 men tror i godt den CPU kan tage næsten alle de nye spil
Avatar billede Blandy Praktikant
14. februar 2011 - 12:47 #5
Hvis du har din grafik sat til max, så kan de 512 Mb nok ikke følge med. selvom kortet ellers er udemærket: http://www.nvidia.com/object/product_geforce_9600gt_us.html

Men der kan også være andre aspecter der er skyld i at den lagger. Evt hvor meget ram har du i din pc? Er spillet opdateret til de nyeste patches? Og grafikdriveren?
Avatar billede malthelol Nybegynder
14. februar 2011 - 13:07 #6
Okay der er 8 gb i min pc men ved ikke med grafikdriveren men tror du godt min CPU kan køre de nye spil
Avatar billede malthelol Nybegynder
14. februar 2011 - 13:20 #7
men mener du grafikken på skriveboret eller inde i spille ? der måske er for høj
Avatar billede Blandy Praktikant
14. februar 2011 - 13:25 #8
Graffikken i spillet. Du har mulighed for at ændre opløsning frame rate og detaljegrad og meget mere. Noget af det kan du slet ikke se forskel på, hvis du slår det fra. Dog kan det stadig hæmme din GPU.

Men optimer din grafikdriver engang. Og hjælper det ikke, så one by one slå nogle detaljer fra i spillets grafikopsætning.
Avatar billede malthelol Nybegynder
14. februar 2011 - 13:33 #9
Okay takker men hvis jeg får et nyt grafik kort det der hedder HD 6950 tror du så godt jeg kan få både GTA Iv pg call of duty black ops i full grafik????
Avatar billede malthelol Nybegynder
16. februar 2011 - 01:36 #10
har du glemt mig ??
Avatar billede malthelol Nybegynder
20. februar 2011 - 21:37 #11
gider i stadig og hjælpe eller skal jeg luk den ?
Avatar billede malthelol Nybegynder
24. marts 2011 - 21:01 #12
lukker den men tak alle sammen fordi i gad og hjælpe :)