Avatar billede phplover Nybegynder
10. februar 2011 - 13:22 Der er 4 kommentarer

Mine mails bliver automatisk slettet

Hejsa, har et stort problem.

Hver dag jeg får nye mails, kan jeg sagtens åbne og se mailsne med de bliver ikke gemt i indbakken til dagen efter eller næste uge for den sags skyld.. Ligeledes kan jeg hellere ikke kopier mine emails fra indbakken over til en af mine andre mapper, uden at emailen helt forsvinder :S

Hvordan kan jeg ændre dette problem, så mine mails ikke forsvinder.
Har prøvet i både outlook og thunderbird :S..
Avatar billede DenHvideSlyngel Nybegynder
10. februar 2011 - 13:41 #1
Er det en hotmail, gmail eller..?
Avatar billede phplover Nybegynder
10. februar 2011 - 13:45 #2
Det er en ganske almindelig mail der hører sammen med mit domaine..
Avatar billede DenHvideSlyngel Nybegynder
10. februar 2011 - 14:10 #3
Ok... jeg har selv et domæne ved web10, de benytter sig af et kontrolpanel, hvilket jeg egentlig tror alle andre udbydere også gør.

Jeg vil starte med at foreslå du smutter derind og løber alle dine mailindstillinger igennem der, jeg er ikke 100% sikker på det kan være problemet, men hvis du har tjekket Outlook og lignende, så er det da værd at tjekke - det er da et temmelig stort problem.
Avatar billede jan-b Nybegynder
10. februar 2011 - 19:54 #4
Hvilken computer har du?