Avatar billede -zonic- Nybegynder
10. februar 2011 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

jQuery fejl i kalenderscript?

Hejsa,

jeg har følgende script, en web version af en iphone kalender som kører via jQTouch (jQuery)..

Jeg har et problem med at når jeg klikker første gang på måned fremad, så markerer den bare en dato i måneden... og først ved andet klik, skifter den til næste måned.... hvis man opdaterer siden og klikker én måned tilbage, så hopper den 2 mdr ved første klik... og ellers virker det fint igen...

er der nogen der kan finde fejlen som gør dette?

På forhånd tak!

http://pixel8.dk/jqtouch/latest/#home
Avatar billede magic-mouse Novice
10. februar 2011 - 12:17 #1
Ved ikke hvor fejlen er, eller hvordan man løser det.

Men internt er datoen sat til januar. Når dy trykker frem mærkere den 28 feb. Og når du trykker tilbage mærkere den 28 december.

Tydeligt at interne dato er 28 januar (en måned frem mærkere februar, en måned tilbage december), dog viser den februar korrekt.

Jeg ser en fejlmeddelese som hedder "Invalid Date" måske nulstiller den datoen til 01-01-1970. Til at formateringen bliver korrekt ved frem eller tilbage knappen (hvor datoen er korrekt). Men det er bare et gæt.
Avatar billede HBP2 Praktikant
10. februar 2011 - 12:32 #2
Det ser ud som om det virker som det skal hvis man først vælger en dato inden man klikker frem/tilbage. Det kunne tyde på at der mangler noget initialisering - som så sker når man vælger en dato.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
07. september 2011 - 14:17 #3
lukker