Avatar billede tkuhlmann Nybegynder
04. februar 2011 - 11:31 Der er 3 kommentarer

hej min bærebar ville ikke komme på mit trådløse net

den finder det og det hele men hår jeg klikker på det siger den bare der ikke er tilladels til at logge på eller det ikke er inden for rækkevide ????
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. februar 2011 - 11:39 #1
Prøv om der er noget her der kan hjælpe?
http://img143.imageshack.us/img143/6593/netvrk.png
Avatar billede Blandy Praktikant
04. februar 2011 - 11:40 #2
Hvad med koden til det trådløse netværk. Er det den rigtige?
Avatar billede danco Nybegynder
04. februar 2011 - 11:57 #3
Hvordan er dit netværk opsat ?
Kører du på Mixed eller har de defineret et standard (G/A/B/N) ?
Er du sikker på at der ikke er opsat en form for MAC filtrering ?  :)