Avatar billede tkuhlmann Nybegynder
03. februar 2011 - 19:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

nogen der kan anbefale et ny bundkort

hej jeg vil meget gerne ha et nyt bundkort da mit nuværne ikke kan tag mere end 2 gb ram
Avatar billede chalde Seniormester
03. februar 2011 - 19:40 #1
Hvad er resten af dit hardware?
Avatar billede tkuhlmann Nybegynder
03. februar 2011 - 19:56 #2
bundkort
■LGA 775 for Intel® Core™ 2 Duo/ Pentium® XE / Pentium® D / Pentium® 4 / Celeron® D processors
■VIA® PT880 Pro/Ultra Chipset
◦Supports FSB1066/800/533MHz processor, EM64T CPU and H-T Technology
◦Supports Dual Channel DDRII667 (DDRII x 2 DIMMs) and DDR400 (DDR x 2 DIMMs)
◦Untied Overclocking : During Overclocking, FSB enjoys better margin due to fixed AGP/PCIE/ PCI Buses
◦1 x PCI Express Graphics slot (@ x4 mode)
◦1 x AGP 8X slot
◦Hybrid Booster - Safe Overclocking Technology
◦2 ports of SerialATA 1.5Gb/s, support RAID 0, 1, JBOD, 2 ATA133 IDE ports
◦HDMI_SPDIF header, providing SPDIF audio output to HDMI VGA card, allows the system to connect HDMI Digital TV/projector/LCD devices.
◦7.1 channel with High Definition Audio, 10/100 Ethernet LAN
◦Supports all features in Vista™ Premium
◦HD 8CH I/O: 4 ready-to-use USB 2.0 ports, HD 7.1 channel audio jacks

processor
inetel (r) Celeron® D cpu 3,06

grafik

GeForce 9500

2 gb ram ddr 2 vil godt ha fler i men mit nuværne bundkort understøtter ikke fler
Avatar billede tkuhlmann Nybegynder
16. april 2013 - 10:28 #3
nice