Avatar billede DannerD3H Nybegynder
31. januar 2011 - 18:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst net kommer og går på 2 ud af 4 PC'er

Hej igen gutter og gutinder.

Ja hjemme ved mig har vi så 5 pc'er, de 2 med windows 7, den ene med vista, og de sidste 2 med xp.
Den ene med windows 7 og de 2 med xp kører fint, og der er ingen problemer.

Ineternetforbindelsen kommer og går på den med vista, og den anden windows 7'er døde helt en uge efter vista'en mistede forbindelsen første gang.

Det skal lige siges, at alle computere virker med kabel, og de kører alle over samme trådløse net(kombineret modem og ruter). PS: Så kører en PS3 også uden problemer på nettet. Der er dog aldrig mere end 3 ting koblet op ad gangen.

Hvad sker der her??

please help :S
Avatar billede nissen2630 Novice
31. januar 2011 - 18:49 #1
Tyder lidt på at afstanden til routeren er for stor til nogle af maskinerne.
Avatar billede DannerD3H Nybegynder
31. januar 2011 - 19:20 #2
Nope dem der ikke virker er 3 af dem der er tættest på ca. 4m
Avatar billede DannerD3H Nybegynder
15. april 2011 - 10:49 #3
Problemet gik væk af sig selv