Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2011 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Flash menu

Jeg kunne godt tænke mig en 'levende' menu. Lidt i stil med denne her http://cssmenumaker.com/builder/menu_info.php?menu=033

Bare hvor den farvede streg følger efter på en glidende og gerne lidt forsinket måde.

Nogen der har forstand på flash?
Er det overhovedet flash der skal bruges, eller kan man bruge CSS, Java ?!?

Ideer modtages gerne :)
Avatar billede euhp Nybegynder
02. februar 2011 - 14:33 #1
Du kan sagtens bruge Javascript og/eller CSS. Det er faktisk bedre end flash fordi du risikerer at Flash "overlapper" for meget, ser grimt ud, etc etc... Flash er godt til bannere, video osv men ikke til designmæssige elementer...

http://net.tutsplus.com/tutorials/javascript-ajax/create-a-cool-animated-navigation-with-css-and-jquery/
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2011 - 21:47 #2
Wow det ser fedt ud, og så er det ikke engang flash :D

Kan du finde et par stykker mere af den slags?
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2011 - 21:55 #3
Den du fandt er meget populær rundt omkring. Kigger selv lidt videre.
Avatar billede euhp Nybegynder
07. februar 2011 - 13:02 #4
Godt - Google is your friend ;)