Avatar billede trae Nybegynder
26. januar 2011 - 21:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dell Wireless 5500 Mobile Broadband (3G HSDPA) Mini-Card

Jeg har en "Dell Wireless 5500 Mobile Broadband (3G HSDPA) Mini-Card" installeret i min Dell Latitude D620 og jeg ved ikke hvad den skal bruges til og hvordan jeg bruger den. Der er også plads til et SIM kort under batteriet. Hanger de to ting sammen??? mvh Trae
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2011 - 21:40 #1
Det gør det skam :)

Med dette Mini-Card slipper du for at bruge en dongle når du bruger mobilt bredbånd.
Avatar billede trae Nybegynder
26. januar 2011 - 21:53 #2
okay hvad skal jeg mere bruge? skal jeg købe en service hos Telia, TDC eller et andet telefoni selskab? Help me out. Jeg har ingen idé? Det vil være fedt hvis jeg kunne bruge 3G netværket når jeg rejser
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2011 - 22:18 #3
Du skal bare have simkortet til mobilt bredbånd.
Telenor har 3 mdr. gratis prøvetid på deres, det kunne jo være en mulighed.
Avatar billede trae Nybegynder
26. januar 2011 - 22:23 #4
mange tak:-) jeg kigger på det:-)
Avatar billede trae Nybegynder
26. januar 2011 - 22:24 #5
jeg vil gerne angive point men jeg glemte hvordan!
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2011 - 08:01 #6
Accepter dette svar så er der lukket :)