Avatar billede kischi Novice
26. januar 2011 - 15:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ctrl-s virker ikke

Hej,

hver gang jeg laver noget og prøver at gemme det ved at trykke ctrl-s så gemmer den ikke, og så når jeg klikker på f12 for at teste min side skriver den:

the file "filnavn" has been modified. do you wish to save the file before putting?

the options are:

yes      no      cancel

Er der nogen der kan hjælpe, det er rigtigt irriterende

Tak :)
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2011 - 15:57 #1
tyder på, at der er "pillet" ved dine keyboard shortcuts.
Tjek følgende (jeg har CS5)
Vælg i menuen - Edit - keyboard shortcuts
Under commands vælger du menu commands
tryk på krydset ud for files - så den foldes ud
tjek, at hvad der står under save
Hvis der ikke står Ctrl+S, må du lave genvejen selv. Det kan du gøre ved i det nederste inputfelt at trykke på ctrl S, og derefter vælge change. Alternativt kan du vælge at tilføje en genvejstast ved at trykke på plustegnet ud for teksten shortcuts
Avatar billede kischi Novice
27. januar 2011 - 00:26 #2
hmm, det virker nu efter jeg havde lukket programmet ned or startet det senere igen, men tak for hjælpen ihvertfald :)