Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2011 - 22:31 Der er 2 kommentarer

Kan ikke oprette password til mit trådløse netværk

Jeg har en LevelOne WBR-3408 router, som jeg ikke kan oprette et password til. Jeg går ind på den i brugsanvisningen angivet side, som er http://192.168.0.1

Jeg kan godt komme ind på siden, men når jeg forsøger at trykke save, efter jeg har tastet mit ønskede password, sker der ingenting. I venstre hjørne står der "Venter på 192.168.0.1", og efter noget tid kommer der en fejlmeddelelse, at siden ikke er tilgængelig lige nu. Jeg forsøger at oprette et WPA-password.

Jeg har forsøgt at følge brugsanvisningen med henblik på at opsætte routeren på ny, men der sker heller ingen ting her. Der står stadig i venstre hjørne "Venter på 192.168.0.1"

Hvordan kan det være?

Den computer, som jeg har forsøgt at oprette passwordet fra, bruger Windows 7, hvis det er relevant.
Avatar billede kimtheman Novice
23. januar 2011 - 23:09 #1
Der er ikke noget sted derinde (Oppe i højre hjørne måske), hvor man skal logge ind som admin eller lign?

Du skal nok sætte den op til WPA2 kryptering, da WPA ikke er så sikkert mere.

Nu konfigurer du ikke routeren over trådløst forbindelse vel?

Gør du det så skal du gøre det med kabelt i stedet.
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2011 - 23:30 #2
Jeg er logget ind.

Jeg har ikke mulighed for at sætte den op til WPA2-kryptering, da det ikke er en mulighed, når man skal vælge sikkerhed.

Jeg konfigurerer med kabel