Avatar billede lurup Ekspert
23. januar 2011 - 09:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjemme netværk

Har lige købt mig en NAS server og vil til at have styr på alle mine filer/billeder og alt det andet.Du har 2 x 1 tg hd og kan spejle de 2 hd
Hvordan laver jeg på den bedste måde en smart system til det ?
Har min nas server og en alm pc og 2 bærbar.
Vil gerne have så jeg har en mappe alle 4 steder der hedder Data .
I den mappe der der være 10 under mapper som fx hedder Billeder...musik...video...dokmenter....privat...filer...programmer.
Finder der et godt backup program ??? ( bruger i dag kopikontrol)
Har brug for et smart fotoalbum program ??
Jeg er meget øm over mine mail og kontaktpersoner, kan man tage backup af det uden at skulle ekspoter og alt mulig ??? FX tage backup at hele filen hvor programmet ligger.
Avatar billede lurup Ekspert
15. februar 2011 - 20:23 #1
Ingen der har en seriøs god forslag ??
Hvad kan jeg ellers gøre/bruge ?
15. februar 2011 - 20:31 #2
...meget øm over mine mail og kontaktpersoner... - hvilket Mail program ?

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Se iøvrig dette program -> http://www.eksperten.dk/spm/929518#reply_7721837
Avatar billede lurup Ekspert
15. februar 2011 - 20:42 #3
Tak