Avatar billede ksno04 Nybegynder
14. januar 2011 - 22:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Synology og remote backup

Hej Experter

Jeg overvejer at købe en af synology´s NAS' Fx DS211. Jeg vil gerne have at den indeholder alt mit data, som jeg kan bruge igennem forskellige enheder i huset. Hertil ingen problemer, men jeg vil herefter gerne tage remote backup af mine data til et firma som fx. keepit eller et andet online backup firma...

Findes der et sted hvor man kan købe online plads og hvor der understøttes sync mellem synology NAS og deres storage?

Ser frem til at høre fra jer..
Avatar billede chalde Seniormester
14. januar 2011 - 22:55 #1
Amazon S3, men så får du også lov til at betale for det.

Stort set alle producenter af online backup har desværre ikke fået øjnene op for mulighederne i NAS, og kræver derfor en klient på maskinen der tages backup af.

Men hvis det er du vil på udkig, så kig efter backupløsninger der supporter Rsync.
Avatar billede ksno04 Nybegynder
15. maj 2011 - 09:37 #2
Super tak for det. Lad os håbe det ændre sig.. Læg et svar og du får pointene :-)
Avatar billede chalde Seniormester
15. maj 2011 - 09:59 #3
Bare behold point :)
Avatar billede ksno04 Nybegynder
13. juni 2011 - 22:59 #4
Takker