Avatar billede den33 Nybegynder
14. januar 2011 - 09:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"dims" til fastlåsning at netkable i computer og væg.

Jeg søger en billig løsning til at fastlåse netkabler.
jeg har prøvet dem her http://www.panduit.com/groups/MPM-GAID/documents/ProductBulletin/109998.pdf (de øverste RJ45 Plug
Lock-In Device) Men de koster en formue, (1000.- for 10stk!!!)

Er der nogle der kender en billige løsning der virker på samme måde.
Det skal være nemt og hurtigt.
Har også prøvet nogle patchkabler hvor man skal bruge en umbraco nøgle på størrelse med et hår, til at låse den fast med og det er noget skrammel.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
14. januar 2011 - 09:59 #1
hmm .. hvor mange skal du bruge ?
Avatar billede den33 Nybegynder
14. januar 2011 - 10:24 #2
hmm, omkring 20 stk, sikkert flere på et senere tidspunkt.
Avatar billede den33 Nybegynder
06. marts 2011 - 16:14 #3
jeg lukker