Avatar billede assi_hellani Nybegynder
13. januar 2011 - 19:19 Der er 3 kommentarer

Hjælp Mangler Motherboard

Hej jeg har en HP smarttouch 300-1000 min motherboard er brandt af Som  er: HP 510762-002 er der nogen vide hvor kan jeg bestille en.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2011 - 20:08 #1
Avatar billede assi_hellani Nybegynder
14. januar 2011 - 08:35 #2
Claes57 Tak for din links, men jeg vil lige spørge hvor kan jeg se prisen på motherboard og hvordan kan jeg bestille det product.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2011 - 10:03 #3
på linket udfylder du formularen - med engelske tegn (ae i stedet for æ osv), og vælger 'quotation to buy refurbished...' dvs kom med et tilbud på en renoveret del. Så mailer de en pris til dig.

Alternativet er at ringe til hp-danmark, og overtaler dem til at finde et motherboard på lageret.
http://www8.hp.com/dk/da/contact-hp/contact.html
eller de kan sætte dig videre til en stor forhandler med reservedelslager.