Avatar billede rajan Nybegynder
11. januar 2011 - 11:11 Der er 2 kommentarer

EASYPHP

Jeg har igår hentet Easyphp

Da jeg ville begynbde på Dreamweaver og noget enkel design samt CMS

Men da jeg skulle bruge EasyPHP som localhost, manglede der en index.php fil.

Derfor besluttede jeg mig at finde andre programmer til formålet.

Spørgsmål...

Burde der ikke ligge en index.php fil i www mappen?? som beskrevet i den bog jeg har..

Hvilken andre NEMME server til Localhost er lige til at gå til

for at gøre det enkel jeg er NY
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. januar 2011 - 12:02 #1
Hvis den siger den mangler index.php, så kan du bare oprette en fil, ved navn index.php

Du kunne f.eks, smide følgende i den:

<?php
echo 'Hej Verden!';
?>
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
11. januar 2011 - 16:03 #2
Jeg bruger WAMP som local server, det fungerer fremragende og har apache mysql samt php. (Windows).