Avatar billede shaya Praktikant
05. januar 2011 - 15:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google Oversæt til kommercielt brug?

Hej alle

Jeg har været inde på google hjemmeside, og prøvet at lede efter om virksomheder gerne må bruge deres oversæt værktøj. Fandt dog desværre intet. Så må virksomheder gerne bruge google oversæt til sine produkter?

Tak på forhånd
Avatar billede pstidsen Novice
05. januar 2011 - 20:20 #1
Det tror jeg ikke der er noget i vejen for...

Citat fra siden: http://translate.google.dk/about/intl/da_ALL/tour.html#professional

"Maskinoversættelse er et fremragende værktøj til at få dit websted eller din forretning ud til en global målgruppe. Her er nogle af de måder, som Google Oversæt kan hjælpe dig og din forretning"

Så de ligger jo selv op til det ;)
Avatar billede shaya Praktikant
06. januar 2011 - 08:31 #2
Ok. Ja det er måske rigtigt. Kan du sende et svar?
Avatar billede pstidsen Novice
06. januar 2011 - 16:33 #3
Her :)