Avatar billede peterpeter Seniormester
04. januar 2011 - 13:43 Der er 1 løsning

WIX.COM som et stand-alone program - Findes det ?

Kære alle

Jeg har virkelig brug for hjælp fra nogle eksperter ;-)

Jeg har oprettet en hjemmeside på Wix.com og forwardet til mit eget domæne.
- det er super nemt, tager ingen tid og bliver rigtig flot.

Problemet er, at det koster omkring en 50'er om måneden at holde den kørende...og det er jo ærgeligt når jeg selv har en masse domæner, hvor siderne kan ligge gratis.

Spørgsmål:

Findes der et program, som fungerer lige som Wix.com - MEN hvor man uploader Flash siderne til sit eget site ??
Jeg er med på, at jeg skal ud og investere i sådan et nyt program, men det er OK - bare jeg ikke har den ærgelige månedlige udgift.

Jeg kender Joomla, Mambo og hvad de ellers hedder.. Det er ikke dem jeg søger !! Det er for besværligt (ved godt nogle vil sige det ikke er...) - Jeg ønsker ikke de forkromede CMS systemer og ej heller et program, hvor der skal "kodes" i Flash -  MEN jeg søger et program, der er lige så nemt og hurtigt at arbejde med som Wix.com - siderne skal bare gemmes på min egen computer, så jeg selv kan uploade dem til hvor jeg vil !!

Findes sådan et program ??

På forhånd tak for hjælpen.

/Peter

PS: Ville der være en kategori, der passer bedre på dette spørgsmål, må I  gerne sige til....
Avatar billede peterpeter Seniormester
21. juni 2011 - 21:45 #1
lukkes