Avatar billede jklausen Juniormester
02. januar 2011 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt domæne.dk får ingen mail?

Jeg har en exchange 2003 server kørende på Windows SBS 2003. Jeg har et gammelt.dk som jeg ønsker at køre videre med indtil alle bruger nyt.dk. Jeg benytter gratisdns.dk. Mail til gammelt.dk virker fint. Nyt.dk hjemmesiden virker fint, men mails til nyt.dk virker ikke. Jeg har forsøgt med samme opsætninger som gammelt.dk uden held. Nu har jeg så købt mailforwarding som tillægsprodukt hos gratisdns, men det virker stadig ikke (oprettet for 30 min siden). Jeg har tilføjet nyt.dk i exchange system manager, recipient policies, højreklik på default policy, properties, tilføje ny smtp @nyt.dk. Intert virker nyt.dk fint. Når jeg benytter nyt.dk som primær smtp kommer nyt.dk også på som afsender. MEN jeg modtager ikke mails udefra. Burde mailforwarding ikke virke med det samme? Nogle forslag?
Avatar billede giweo Juniormester
02. januar 2011 - 16:56 #1
Hvor længe siden er det, du har oprettet og aktiveret domænet hos dk-hostmaster ?
Avatar billede Techwork Praktikant
03. januar 2011 - 18:58 #2
Er der oprettet MX records for det nye domain?
http://www.mxtoolbox.com/
Avatar billede jklausen Juniormester
03. januar 2011 - 20:52 #3
Mailforward funktionen virkede ikke med det samme. Den virker nu. Så husk altid at være tålmodig! Ja x-tra, der er oprettet mx records.