Avatar billede resderra Nybegynder
28. december 2010 - 20:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Der vises ikke en tilsluttet USB-lagerenhed, når du klikker på ikonet Sikker fjernelse af hardware i meddelelsesområdet i Windows Vista

Hej je fået windows vista ultimate 32 bit instaleret af en men nu registrer den en usb-lagenhed. Men der er jo intet i mine usb-porte så det ville jeg gerne have hjælp til at få fjerner/løsset,desuden er nybegynder så det meget gerne værre meget tydeligt :)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2010 - 21:35 #1
Hej resderra og velkommen til.
Kommer denne meddelelse lige efter Vista er installeret.
Det er meget almindeligt at styresystemet kigger efter hardware på pc lige efter du har installeret styresystem.
Systemet skal jo bruge en controller driver for at du kan bruge dine usb porte.
Og Vista har jo mange af disse drivere med på cd'en. Er det ikke det der er sket her?
Avatar billede resderra Nybegynder
28. december 2010 - 23:08 #2
Det tror jeg ikke men det er jo ikke mig der har installeret.men i højre hjørne er der ikon sikker fjernelse af hardware hvis man kliker to gange på den siger den at der er en usb-lagerenhed og hvis man dobbelt kliker igen vises der 3 ting usb-lagerenhed standartenhed-(E:)og generic- Multi-card USB Device. Som jeg gerne ville ha væk.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2010 - 12:24 #3
Du manger en driver til denne enhed helt sikkert. Har du en kortlæser til forskellige kort på fronten?
Gå i enhedshåndtering og se om du ikke skulle mangle en driver.
mangler du driver har du gule anmærkninger her.
Er det noget hardware du ikke kommer til at bruge kan du deaktivere den i enhedshåndteringen, og du vil så ikke få din meddelelse.
Avatar billede resderra Nybegynder
01. januar 2011 - 18:05 #4
tak til dig ! men hvordan finder man dog driver til sådan en der (min sidder ude på siden) Jeg havde nemlig vista home og nu Ultimate kan det give problemer ?
Avatar billede resderra Nybegynder
02. januar 2011 - 14:44 #5
nu har prøvet at gøre man har jeg gjord det rigigt ? på denne side virkede det da setup sagde( Installshield Wizard: setup has experienced an error
please do the following -close any running programs -empty your temporary folder -check your internet connection (internet -based setups) then try to run setup again.  Error code: -6005  )

så prøvede jeg på( http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=15&PFid=25&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false ) og så har jeg downloadet usb cardreader men skulle jeg ha downloadet PCIE card reader ?