Avatar billede ko-limer Nybegynder
23. december 2010 - 15:22 Der er 1 kommentar

Oprettelse af brugere

Hej Eksperter.

Er i gang med at udarbejde et Online Nyhedsbrev. Målet er at et x antal virksomheder kan lave et nyhedsbrev, hvorefter de vises på min hjemmeside. Havde tænkt mig, at man skulle kunne klikke sig ind og læse de forskellige nyhedsbreve via en "scroll-liste".
Forsiden til hjemmesiden og det øvrige design, skal jeg og kun jeg kunne rette i. Jeg skal med andre ord være den suveræne admin.

Nu til mine spørgsmål:

Hvordan laver jeg "under-administratore", der kan indsætte deres artikel i PDF i deres egen sektion af hjemmesiden?

Hvilket program vil i foreslå? Drupal, ASP, Joomla!, andet?

Ved godt, at det er meget at bede om, men kunne i evt. lave en fremgangsmåde i punktform for, hvordan I ville udarbejde en sådan hjemmeside?

Har domæne med MySQL

I kan skrive til min private email-adresse: minfenderstyrer@gmail.com

På forhånd mange tusind tak :)
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 08:45 #1
Du vil vide hvordan man laver noget, som tager flere år at lære og forstå.

Start med at lære enten Drupal, Joomla, eller håndskrevet ASP (Visual Basic script).

Før kommer du ikke videre, da andre ellers skal lave det hele for dig.