Avatar billede SimonBStoevring Nybegynder
22. december 2010 - 14:13 Der er 4 kommentarer

Facemash vha. Lectio

Hej,

Har I hørt om Facemash? Måske set The Social Network?

Jeg har udviklet en kopi (med hjælp fra nogle tråde jeg oprettede her på siden). Da jeg havde set filmen, kunne jeg ikke lade være med at tænke på, hvordan det kunne overføres til Lectio.
Lectio er et system, som mange skoler bruger til at holde styr på skemaer m.v.

Det lykkedes mig (igen - med hjælp fra forummet her) efter et stykke tid at få scriptet til at hente navne og billeder fra elever på Lectio. Så smed jeg Facemash sammen og har i det seneste stykke tid lavet nogle bugfixes, justeringer m.v.
Siden er blevet forholdsvis populær på min skole og jeg har derfor lagt projektet op til download, så andre kan få glæde af den.

I kan hente den på http://snuzzer.dk/pub/facemash-latest.zip

Min side kører på http://snuzzer.dk/facemash/

Jeg håber, at I kan få lidt glæde af det.

Med venlig hilsen,
Simon B. Støvring
Avatar billede repox Seniormester
22. december 2010 - 14:52 #1
Mon ikke det var noget du skulle have promoveret et andet sted? Du spilder en masse menneskers tid på at oprette et spørgsmål - uden spørgsmål.

Forstå mig ret; jeg synes det er en positiv ting at du deler dit arbejde, men gør det gennem de rigtige kanaler i stedet. Det er lidt irriterende at abonnere på nye spørgsmål på et forum, for så at opdage det bare er en lille reklame...
Avatar billede The_Buzz Novice
22. december 2010 - 15:57 #2
Dog et ganske interessant script.
Avatar billede SimonBStoevring Nybegynder
22. december 2010 - 16:14 #3
repox, jo, jeg skulle nok have valgt et andet sted. Jeg overvejede længe, om jeg skulle dele det eller ej, da det jo ikke er et spørgsmål, men jeg håbede derimod, at der alligevel var nogen, som kunne få noget ud af det. Det var på ingen måde tænkt som reklame for min side, men derimod var det blot med henblik på at dele min kode i håb om, at andre kunne få noget sjov ud af den.

Jeg er ked af, hvis du eller andre finder det en gene.

The_Buzz, det er jeg glad for, at du synes.
Avatar billede repox Seniormester
22. december 2010 - 16:54 #4
#2
Hvordan skal det forstås? Formålet med projektet? Eller er der noget særligt ved koden?

#3
Lige for tiden drukner eksperten.dk i umodereret indhold af lort, spammere og folk som ikke kan finde ud af hvad forskellen er på at spørge eller guide om noget... hvilket nok bevirker at jeg hurtigt bliver lidt emsig...

Dit indhold er trods alt relevant for både sitet og kategorien - omend ikke lidt uheldigt placeret, så stadig relevant.

J