Avatar billede emilielund Nybegynder
22. december 2010 - 01:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af worddokument

Hej med jer!
jeg er i gang med et vigtigt skole projekt og har lige fundet ud af at hele min worddokument er slettet. og self. har jeg ikke taget backup.
er der nogle der ved hvordan jeg kan gendanne det slettede dokument.
22. december 2010 - 07:48 #1
... hvordan "slettet" ? Kan da ikke bare ske af sig selv ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2010 - 08:19 #3
En ting: Hvis du skal redde filer skal du passe på med ikke at bruge pc alt for meget, da filen kan blive overskrevet af andre ting.
Hvis du ved hvor dokumentet har ligget, og du skal installere programmer for at finde det igen, skal det installeres på et andet drev. Det bedste er at installere på anden maskine, og scanne harddisken fra denne evt med en usb/sate adapter:
http://www.sandberg.it/product.aspx?id=133-43
Avatar billede emilielund Nybegynder
22. december 2010 - 09:20 #4
altså jeg har muligvis kommet til at slette det ved et uheld, men jeg kan tydeligt huske hvad filen hed, hvornår det sidst er redigeret og hvor mange kb den fyldte.
22. december 2010 - 10:34 #5
Under alle omstændigheder skal den PC/Harddisk hvor filen liger/lå på under ingen omstændigheder bruges aktivt!!! Skal afmonteres og sættes som 'dum' SLAVE i en anden PC og så DERFRA bruge diverse "recover" softwareværktøjer!!!
Hvis der skal være den mindste chance !!!
Avatar billede emilielund Nybegynder
22. december 2010 - 10:46 #6
okay
30. januar 2011 - 11:23 #7
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede emilielund Nybegynder
28. juli 2011 - 17:04 #8
.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2011 - 17:51 #9
hvad endte det med?