Avatar billede KciN Nybegynder
18. december 2010 - 23:16 Der er 5 kommentarer

Slet gemte internetindstillinger.

Jeg har netop hjulpet mine forældre med at smide en kode på deres trådløse internet. Det virker fint på min mors computer, men på min fars HP-bærebar er der opstået problemer.
Her skriver den, når jeg vil oprette forbindelse til det trådløse netværk "De netværksindstillinger, der er gemt på denne computer, stemmer ikke overens med kravene for..." - og så kan jeg ikke læse mere af det.

Mit spørgsmål er så, hvad jeg skal gøre?
Kan jeg slette de gemte internetindstillinger og starte forfra?

Mvh.
Nicolai
18. december 2010 - 23:26 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket system ?
WIN89, ME, W2000, NT, W2000 XP, Vista, VIN7, ... ?
Avatar billede KciN Nybegynder
18. december 2010 - 23:32 #2
Mange tak.
Fandt svar på herinde hvordan man lavede koden herinde, så tænkte at det var et godt sted at få hjælp. :)

Det er med Vista. :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. december 2010 - 23:40 #3
Avatar billede egmose Novice
19. december 2010 - 09:51 #4
Det er et generelt problem med vista ;) Kanon du fandt ud af det..

Har selv været ved og rive håret af mig selv pga. det. Har godt nok aldrig brudt mig om vista :S
Avatar billede KciN Nybegynder
19. december 2010 - 13:34 #5
Vista er noget lort, der aldrig skulle have været brugt som styresystem på nogen som helst computer i verden! De skulle have udviklet Windows 7 færdig noget før istedet.

Men mange tak for hjælpen alle sammen. Jeg fik fixet problemet. :)