Avatar billede ybk666 Nybegynder
18. december 2010 - 21:33 Der er 4 kommentarer

Proceslinjen virker ikke.

Jeg har lige fået en ny computer med windows 7 og mit problem er at jeg ikke kan få proceslinjen til at virke. Der er ingen "fastgør til proceslinjen" knap i højrekliksmenuen. Jeg har prøvet systemgendannelse og den er ikke låst, er der nogen, der kan hjælpe mig :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. december 2010 - 22:52 #1
Avatar billede ybk666 Nybegynder
19. december 2010 - 19:55 #2
ja lige præcis den
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. december 2010 - 20:07 #3
Prøv at højreklikke et frit sted på processlinien egenskaber forneden er der en vejledning og under tilpas fanen er der også flere indstillinger.
Avatar billede ybk666 Nybegynder
21. december 2010 - 21:36 #4
Der har jeg været inde og trykke på alt muligt, intet virker, jeg har også kigget i kontrolpanelet, men kan ikke lige gennemskue hvad der er galt. Jeg forestiller mig at det kan være en indstilling et sted.