Avatar billede Kaakaa2 Nybegynder
17. december 2010 - 01:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sidetallene i Indholdsfortegnelsen i WORD 2007

Hej!

Jeg har skrevet en opgave der er på 30 sider.
Jeg ønsker ikke at de første 4 sider tælles med i sidetal, så jeg har nu vha. koder som {={PAGE}-3} osv. indstillet den sådan at nummeringen starter på side 4, som jeg ønsker det ! GODT.

Mit problem er nu indholdsfortegnelsen. For selvom jeg opdaterer den, så står der ikke "side 1" ved den oprindelige side 4. Men der står "side 4"

Spørgsmålet går på, hvordan jeg kan ændre indholdsfortegnelsen, så f.eks. side 4 angives som side 1. (som det står i sidefod, efter aktivering af koden)

TAK!
Avatar billede Druesukker Nybegynder
17. december 2010 - 03:40 #1
Hvis du laver sektionsskift på de første 3 sider kan du vælge at sektionen fra side 4 skal starte med side 1.
Avatar billede Kaakaa2 Nybegynder
17. december 2010 - 12:28 #2
Hvor / hvordan gør jeg det ?
Avatar billede Druesukker Nybegynder
17. december 2010 - 18:28 #3
På fanen "sidelayout" i gruppen sideopsætning skal du vælge "skift".

Jeg har kun 2010 tilgængeligt på nuværende tidspunkt.

Prøv eventuelt at kig på det her:
http://office.microsoft.com/da-dk/word-help/indsaette-sektionsskift-HA010031073.aspx
Avatar billede Kaakaa2 Nybegynder
17. december 2010 - 18:49 #4
Jeg fandt ud af det tak :-)
smider du et svar ind, så jeg kan uddele point Druesukker
Avatar billede Druesukker Nybegynder
18. december 2010 - 01:40 #5
Super. Det er bare iorden... ;)