Avatar billede Leoking Nybegynder
16. december 2010 - 10:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg flettet de to former sammen?

Har problemer med at får flettet denne form sammen med den nedenstående. Nogen der kan hjælpe?.
Det er én og samme database. Og samme side.

          <form action="enter.php?data=<?php echo "$data"; ?>&id=<?php echo $_GET['id']; ?>" method="post">
    <table>
        <td><?php echo $row['mrk'];?></td>
    <tr>
      <td>Title:</td>
      <td><input name="titel" type="text" size="52" maxlength="100"  value="<?php echo $row['title']  ?>"/></td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Tekst</td>
        <td><textarea name="tekst" style="width:334px; height:200px;"><?php echo $row['tekst'] ?></textarea></td>
    </tr>
    <tr>
      <td>&nbsp;</td>
    </tr>

    </table>
            </form>
            <form action="enter.php?type=on&data=<?php echo "$data"; ?>&id=<?php echo $_GET['id']; ?>" enctype="multipart/form-data" method="post">
            <table>
            <tr>
      <td>Stort billede</td>
        <td><input name="billede1" type="file" size="80" /><input type="submit" name="submit" value="Gem rettelse" /></td>

        </tr>
        </table>
        </form>

Og den anden.

<form action="enter.php?type=on&data=<?php echo "$data"; ?>&id=<?php echo $_GET['id']; ?>" enctype="multipart/form-data" method="post">
            <table>
            <tr>
            <td>Lille billede</td>
      <td><input name="billede2" type="file" size="52" /><input type="submit" name="submit" value="Gem rettelse" /></td>
    </tr>
    </table>
        </form>

Avatar billede webweaver Praktikant
16. december 2010 - 11:44 #1
Hvilket så vil sige at det er den 3. form, da der allerede er 2 i det første afsnit. Hvad vil du opnå? Skal der klikkes 1 sted og så sendes, opdateres alle data eller whatever der nu skal ske på een gang ?

Det giver ikke rigtig nogen mening at have 3 forms ellers der sender til det samme sted på samme side.

Hvis du vil flette dem, er det bare at gøre det. Det hele samles under 1 <form></form>.

<form action="enter.php?type=on&data=<?php echo "$data"; ?>&id=<?php echo $_GET['id']; ?>" enctype="multipart/form-data method="post">
    <table>
        <td><?php echo $row['mrk'];?></td>
    <tr>
      <td>Title:</td>
      <td><input name="titel" type="text" size="52" maxlength="100"  value="<?php echo $row['title']  ?>"/></td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Tekst</td>
        <td><textarea name="tekst" style="width:334px; height:200px;"><?php echo $row['tekst'] ?></textarea></td>
    </tr>
    <tr>
      <td>&nbsp;</td>
    </tr>

    </table>
                  <table>
            <tr>
      <td>Stort billede</td>
        <td><input name="billede1" type="file" size="80" /><input type="submit" name="submit" value="Gem rettelse" /></td>

        </tr>
        </table>
            <table>
            <tr>
            <td>Lille billede</td>
      <td><input name="billede2" type="file" size="52" /><input type="submit" name="submit" value="Gem rettelse" /></td>
    </tr>
    </table>
        </form>
Avatar billede Leoking Nybegynder
28. marts 2011 - 16:44 #2
løst
Avatar billede webweaver Praktikant
28. marts 2011 - 19:08 #3
Det var så lidt!