Avatar billede chris0905 Nybegynder
15. december 2010 - 11:36 Der er 1 løsning

dll-filer kan ikke åbnes ved opstart

Hej Eksperter!

Min ven har en pc, som ved opstart siger at den ikke kan åbne disse filer:

nnonop.dll
wvtrro.dll
nnonop.dll

er der nogen der ved hvad det er, eller bedre, hvordan man ordner det???

Mvh.

Christoffer
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. december 2010 - 13:19 #1
JMit gæt er at du har fået noget skidt på din maskine.

Normalt repareres dll ved at lave en repair af styresystem eller geninstallation af applikationer. Hvis der er tale om malware kan ovenstående løse problemet ved at udskifte de sygdomsbefængte dll'er med de rigtige.

Jeg ville gøre følgende.

Få renset maskinen evt på spywarefri.dk der err eksperten i dette. og hvis maskinen stadig broker sig så kør en repair/geninstallation