Avatar billede zaqqaz Nybegynder
12. december 2010 - 16:09 Der er 4 kommentarer

Windows 7 opstartsproblem

Hej
Min computer crashede her for 20 minutter siden, måden den crashede på var at lyden gik i "stå" så den larmede helt vildt samt at der kom farvede streger over begge mine skærme og alt frøs. Jeg tænkte at det bare var en 1/100000 crash og genstartede, 5 minutter senere skete det samme da jeg så genstartede for at prøve at fixe problemet var skriften, på de sorte bootskærme der kommer når man starter op, helt tværet ud og da den kommer til Windows ikonet lige inden den kommer til skrivebordet var de gule farver også præsenteret som lodrette farver der var 3 gange så lange som ikonet skulle være, og efter 1 min ved windows ikonet går den over til den sorte skærm lige inden skrivebordet, men skrivebordet dukker efter 3 minutter stadig ikke frem. Så jeg genstarter og prøver opstarts reparation tingen, da den åbner kommer de samme forskellig farvede streger (sorte, blå, røde, gule)op på skærmen sammen med vinduet med opstarts reparation, og den skriver efter 5 min at den ikke kan løse problemet.

hvad gør jeg?
12. december 2010 - 16:39 #1
Stationær eller bærbar ?
Avatar billede zaqqaz Nybegynder
12. december 2010 - 17:42 #2
stationær.. Kan det være grafikkortet der bare ikke gider mere?
Avatar billede wappa Nybegynder
12. december 2010 - 19:11 #3
R.I.P grafikkort
12. december 2010 - 19:50 #4
#2 - Jeps... Speciel når den 'brokker/brækker' sig helt fra start af ...