Avatar billede Gimhle Novice
11. december 2010 - 21:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 Ultimate + .wtv-fil

Hej!
Min kone har downloadet en TV-udsendelse på sin PC som har Windows 7 Home (Basic). Jeg skal gerne have konverteret filen til et andet format for at kunne afspille den på en Windows XP-maskine med Windows Media Player. Jeg har læst på nettet at man kun kan gøre dette på en PC der har Windows 7 Ultmate. Er der en eller anden som kan hjælpe mig ?

hilsen
Peter
11. december 2010 - 22:03 #1
Ellers prøv med "super video converter"
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
bemærk at inde på deres side ligger en reklame for "prism video converter"
og det er ikke den du skal hente, inde på siden scroll helt til bunds på siden,
og klik på "Start Downloading SUPER ©"  så åbner en ny side, et ganske lille stykke nede i teksten står "download and use"  klik så på det,
så åbner igen en ny side, aller nederst på denne side klikker du på,
"Download SUPER ©  setup file"

NB: Er ikke afprøvet for nylig; bare taget fra min 'link'samling...
Avatar billede Gimhle Novice
11. december 2010 - 23:36 #2
Jeg har downloadet ovennævnte. Den kommer med fejlmeddelsen "ERROR" hver gang jeg forsøger at konvertere til andet filformat :-(

Er der andre muligheder. Allerhelst fra en som vil kunne omkonvertere filen for mig.

hilsen
Peter
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. december 2010 - 23:45 #3
Jeg bruger denne http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Den converterer til alle formater
Avatar billede Gimhle Novice
12. december 2010 - 00:29 #4
Hej poko1

Jeg har installeret programmet, men kan ikke "tilføje video" uden at få en fejlmeddelse. Det gælder begge h.h.v. dvr-ms og wtv-udgaven af filen.
Avatar billede Gimhle Novice
10. januar 2011 - 23:41 #5
Problemet er løst! Jeg fandt et andet program som kunne gemme til Windows Media Player-format :-)