Avatar billede Slettet bruger
10. december 2010 - 12:52 Der er 1 kommentar

Nyhedsbrev publicering

Hej

Jeg har lavet et nyhedsbrev som en html-side med tilhørende css.
Det ligger midlertidigt her:
http://www.vangcounseling.com/Nyhedsbrev/nyhedsbrev.html.
Det er slet ikke her det skal ligge, men jeg ved ikke, hvordan
jeg kommer videre, så jeg kan sende brevet ud via email.

Kan nogen hjælpe mig?

Jeg har fundet nedenstående guide, men kan ikke finde nogen af
funktionerne i min Outlook:
1. Design nyhedsbrev
2. Opload nyhedsbrevet til webhotel
3. Gå ind i Outlook, slå web til i værktøjslinjen, find
nyhedsbrevet i webvinduet på den adresse, det er oploadet til.
Når siden vises i vinduet, gå op i menulinjen under Handlinger og
gå ned på Send webside via email.
4. Herefter skulle nyhedsbrevet vise sig i emailen.

Hende, der skal sende det ud, har sin hjemmeside i Umbraco. Jeg
forestiller mig, at jeg skal have lagt brevet, css og billeder
der, og så gøre 'et eller andet' i Outlook...

Har jeg grebet det helt forkert an, eller er jeg på rette vej?

Grith
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2010 - 12:55 #1