Avatar billede Peder75 Nybegynder
08. december 2010 - 00:57 Der er 1 kommentar

Joomla bamboo Quickstart package i Surftown

Hey,

Jeg er lidt ny ift. at arbejde med Joomla!
Jeg har købt en template i Joomla Bamboo, men har problemer med at installere den. I følge vejledningen skal jeg kunne uploade min Quickstart Package i fil manager i Surftown,men når jeg går ind i joomla log in findes filerne ikke???

Håber nogen kan hjælpe!!!!

Her kommer vejledningen:http://demo.joomlabamboo.com/
Avatar billede 2Mida Praktikant
08. december 2010 - 10:27 #1
Kender ikke Bamboo eller surftown, men normalt, når man installerer templates (og andre add-ons) skal man gøre det fra Joomla's kontrolpanel og installerer den zip'ede fra dit lokale drev - dvs den både uploader, udpakker og installerer!