Avatar billede louise123 Nybegynder
07. december 2010 - 18:23 Der er 2 kommentarer

online shop fra UK til Danmark

Hej :)
Jeg har fundet et par sko jeg rigtig, rigtig gerne vil have på en online shop fra uk. MEN så opdager jeg de ikke sender til andre steder i verden. men så tænkte jeg om der ikke findes en anden løsning. Måske er der nogen der har hørt om et selvskab der man kan sende sin pakke til hvorefter de sender pakken videre til danmark? jeg håber der er nogen der kan hjælpe.. :)
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 18:47 #1
Davs du :-)

Hvad er linket og hvilke sko?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. december 2010 - 19:26 #2
Jeg tror du tænker på Shopusa.com

Jeg tror ikke der findes en pendent i UK... - så en alternativ butik, der sender til DK, er nok den optimale løsning.