Avatar billede mikkeltheman Nybegynder
07. december 2010 - 12:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med webshop

God dag. Jeg døjer med et lille problem på mit webshop, de order jeg modtager på mail, skal udskrives med det samme og det kan jeg ikke finde ud af hvad har i ideer så jeg kan løse det, fremfor at side og glo på skærmen hele tiden.
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
07. december 2010 - 14:01 #1
du skal igang med et større skrive arbejde hvis de skal printes ud af sig selv. Men du kan jo være heldig at finde et program som allerede er kode til det formål.

Nu ved jeg jo ikke hvilket program du bruger, men jeg ved at de fleste mail programmer kan man bare markere mailene også ctrl. + P .
Avatar billede fxj Juniormester
07. december 2010 - 18:29 #2
Alternativt kunne du opsætte en regel i dit mailprogram, der automatisk udskriver alle mails der kommer.
Hvis du bruger outlook kan det sættes op, at reglen kun kører hvis mailen kommer fre en bestemt afsender eller indeholder bestemte ord i overskrift/tekst.

En anden mulighed, hvis din shopløsning/webhotel udbyder dette - at du får en SMS hver hver gang der er en ny ordre