Avatar billede deaz-34 Nybegynder
07. december 2010 - 08:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flytte Winkompas / SQL

Hej,

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg flytter mit Winkompas fra en pc til en anden?

Det jeg er gået i stå i, er hvordan jeg får flyttet alt indholdet fra min Microsoft SQL Server 2005 Express?
(Jeg kender ikke rigtig noget til SQL)

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.
Avatar billede Syska Mester
07. december 2010 - 09:15 #1
Hej,

http://www.google.dk/#hl=en&expIds=25657,27744,27788&xhr=t&q=detach+attach+sql+database&cp=9&pf=p&sclient=psy&aq=0&aqi=&aql=&oq=detach+at&gs_rfai=&pbx=1&fp=f7130a32ac97c9da

Her er et par hint ...
http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=en&q=detach+attach+vs+backup+restore&aq=2&aqi=g4g-o1&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=f7130a32ac97c9da

Burde give nogen ideer ... jeg har ikke lige tid til at skrive en guide, men nu er det i hvert fald lidt at starte på.

mvh
Avatar billede deaz-34 Nybegynder
07. december 2010 - 22:35 #2
Takker mange gange for svaret.

Jeg fik det langt om længe løst. Det gav mig lidt problemer, men nu jeg ved hvordan man gør er det jo egentlig ikke ret svært ;)
Avatar billede Syska Mester
07. december 2010 - 22:57 #3
Nej, alt er nemt når man kan det :-)
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
06. februar 2011 - 20:44 #4
Super du fik det løst-

Jeg er ekspert i WinKompas, så hvis du en anden gang skulle få problemer du mere end velkommen til lige at ringe og få et godt råd...  :)