Avatar billede valsbol Seniormester
05. december 2010 - 14:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dvr-ms konvertering i Windows 7 forsvundet

Optaget TV i formatet wtv fra DR1 eller DR2 eller TV2 kan konverteres ved højreklik i Win7. Men pludselig er det underpunkt i menuen forsvundet fra min PC. Det har været der. Kan nogen hjælpe mig med at få det tilbage.

Desuden så søger jeg stadig svar på, hvordan man brænder WTV filer optaget fra DK K og DR HD som er MPEG4 filer. Når man brænder med Nero10 kommer der ingen lyd med. Jeg har også prøvet at sende en fil til Nero, men de meddelte, at der ingen lyd var med. Filen kan godt afspilles i Wind Media Center med lyd og i Nero Media Hub. Men HVOR GEMMER MS LYDEN????
Venlig hilsen Niels Ebbe Huus
05. december 2010 - 14:43 #1
Avatar billede valsbol Seniormester
05. december 2010 - 14:56 #2
Hej Karise_Larry
JEg forstår ikke hvorfor du nævner den software. Den understøtter slet ikke WTV. Det gør Nero 10
05. december 2010 - 15:10 #3
Sorry - kender ikke [WTV] formatet - [ConvertXtoDVD] 'plejer' at kunne behandle/sluge næsten hvad som helst...
Avatar billede valsbol Seniormester
20. december 2010 - 00:30 #4
Hej venner! jeg er nok en lille smule skuffert over at ingen har givet en løsning på det problem jeg har lagt frem. Der må da være andre, som bruger Win7 og som også henter et tv program fra DR K eller DR HD, og ligeledes har konstateret at den fil WTV ikke kan konverteres til dvr-ms og så i mit tilfælde er alternativ menuen desuden blevet væk. Nå men det er der så ikke noget at gøre ved. Jeg har andre gange fået meget stor hjælp her på sitet.
venlig hilsen Niels Ebbe
Avatar billede valsbol Seniormester
04. januar 2011 - 09:04 #5
Der er ingen der har givet svar på mit spørgsmål. Jeg lukker spørgsmålet og søger andre fora