Avatar billede Slettet bruger
01. december 2010 - 23:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afspil video fra en hurtig server

Jeg får tit at vide at de film på min side er lang tid om at loade, i forehold til de samme film, som jeg har udgivet på youtube.

Min film varer 30 min. og youtube tillader kun 15 min. så jeg har delt den op på youtube, samtidig med at man kan finde min film i fuld længde på min side.

Findes der ikke en anden videoportal, hvor man kan uploade så mange min. som man vil, som man så kan embede på ens hjemmeside, så man sparer plads og lange loadetider?

Kasper
Avatar billede madsens90 Praktikant
02. december 2010 - 08:57 #1
Det er altid en stor kunst at få filerne konverteret på den rigtige måde, så de ikke fylder for meget, men stadig har kvaliteten i top, så man kan vise hurtige film på sin side i høj kvalitet.
Leder du også efter en måde at få den til at loade hurtigere på din egen side, eller kun et andet sted at uploade?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2010 - 15:19 #2
Begge dele faktisk.. Jeg ønsker bare det bedste for mine brugere.. Måske du har svaret? :)
Avatar billede BufferUnderrun Nybegynder
20. januar 2011 - 23:59 #3
Du kan prøve http://vimeo.com/ så vidt jeg kan lure, er maximum hos dem 500 MB (for et ikke-pro abo.), og så er det jo op til dig om du vil have længde eller billedkvalitet :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2011 - 01:00 #4
fantastisk =D tak..
Jeg skulle have sendt nogen flere points kan jeg se.. :p