Avatar billede Patrickt Nybegynder
30. november 2010 - 18:10 Der er 1 kommentar

Efter install af Windows Vista 32-bit problem

Hej.

Jeg har en Acer aspire 4520. Den har kørt fint, og ville lige formatere den. Da jeg installere windows vista gjorde jeg de vidst på det forkerte drev. I så flad, så det drev som hedder C: lokal disk meget lille. Og da jeg satte den til at updatere windows opdateringerne, var der ikke mere plads. Det vel ikke sådan at man kan skifte "main" harddisk uden formatering?
30. november 2010 - 18:30 #1
Det ER 100% forfra!

---

Men som jeg ka' forstå så er der tale om en delt Harddisk ?
Men et (for lille) C:
samt et (tomt?) D:

Med diskhåndteringen kan du selv udvide C: ud over "D:" ...

"D:" partionen skal bare slettes helt først så der bliver et 'tomt' område, som du ka' trække/udvide C: ud over efter behov... Derefter kan du (gen)oprette D: partionen igen på resten...