Avatar billede Slettet bruger
29. november 2010 - 18:15 Der er 9 kommentarer

netværks TV..

Hej Eksperter.

Jeg står pt. og vil gerne kunne se noget fodbold via. min server hvor den har en tuner på sig via. digitalt eller noget.

Man må da uden ret meget besvær kunne få en tuner ind på serveren til digital tv - eller?
netværks TV, nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Alexander Fabech

Sørupvej 29
5700 Svendborg
+45 62 22 00 00
+45 70 22 62 67

AF@NovoComp.dk
www.NovoComp.dk
www.Onehouse.dk
Avatar billede madsens90 Praktikant
30. november 2010 - 09:32 #1
Skal lige prøve at forstå det helt korrekt. :)
Har du en tv-tuner i forvejen?
Hvis ikke, skal jeg lige vide om du har Kabel tv derhjemme, eller via antenne? :)
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2010 - 10:40 #2
Har ikke kabelTV, og har ingen tuner i min pc, tænkte man kunne hente det via. Nettet eller noget ?
Avatar billede madsens90 Praktikant
30. november 2010 - 10:50 #3
Man kan sagtens hente tv via nettet, men så skal der højst sandsynligt betales for det.

Så hvis du allerede betaler for tv kanalerne derhjemme, ville det jo være optimalt at kunne se dem på computeren, gennem serveren.

Men for lige at få det på det rene.
Når du siger du ikke har kabelTV, betyder det så at du har TV fra antenne, eller har du intet tv signal derhjemme?
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2010 - 14:40 #4
Nu skal du høre :-)

Jeg har en server stående her.
På den server vil jeg gerne "hente" WebTV ned, så jeg ville kunne se  evt. fodbold kampe på hele min arbejdsplads. Forstår du mig lidt?
Jeg har TDC, ingen adgang til noget KabelTV eller antenne stik eller noget.
Jeg er villig til at betale noget, til evt. YouSee WebTV men ville jeg kunne se det via mine andre computere? :-)

Med venlig hilsen
Alexander Fabech

Sørupvej 29
5700 Svendborg
+45 62 22 00 00
+45 70 22 62 67

AF@NovoComp.dk
www.NovoComp.dk
www.Onehouse.dk
Avatar billede madsens90 Praktikant
30. november 2010 - 14:52 #5
Jah sagtens. :)

Jeg har selv den lille bredbåndspakke fra yousee derhjemme, hvilket betyder at jeg har standard kanalerne på web-tv. :)

Du kan prøve at se her:

http://yousee.dk/Bredbaand/Fordele/Web-tv.aspx

Hvis du ikke helt kan sætte dig ind i det må du sige til, eller evt. prøve at ringe til yousee.

De har også en side hvor man kan købe nogle kanaler i en bestemt periode. Det kan du se her:

http://yousee.tv/livetv/koeb/
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2010 - 14:56 #6
Jeg har jo IKKE YouSee, og skal bruge TV3 osv. til fodbold kanaler jo :)
Avatar billede madsens90 Praktikant
30. november 2010 - 15:01 #7
Jeg ved godt at du ikke har yousee, og derfor sendte jeg dig et link til at du kunne læse hvorfor det kunne være interessant at få!

TV3 og andre fodbold kanaler er inkluderet i det!
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2010 - 15:22 #8
Det er jeg godt klar over, men jeg er tilfreds med mit TDC da jeg har en rigtig fornuftig aftale derinde, men ellers mange tak for hjælpen!!
Avatar billede madsens90 Praktikant
30. november 2010 - 15:36 #9
Okay. Men i hjælp til andre der må kigge på dette spørgsmål, så er det du leder efter den bedste sidste at se web-tv på, hvor du kan se TV3, og sports kanaler. :)